Скажи яку музику ти слухаєш, а я скажу хто ти

Психологи стверджують що людину можна охарактеризувати за багатьма звичками – стилем одягу, смаковим перевагами, манерою письма, та іншим. Музичні вподобання це теж один із критеріїв за яким можна скласти психологічний портрет особистості. Зверніть увагу яка музика є для вас улюбленою а від якої тріщить голова та виникає дратівливість.

  • Мотиви класичної музики люблять слухати люди які постійно рухаються вперед. Їм притаманна здатність самовдосконалюватись, поглиблювати внутрішній простір. Вони з задоволенням вивчають нові сфери діяльності і досягають успіху та достатку в житті. Якщо їм висловити недовіру або невдоволення це не стане для них вагомою причиною відмовитись від запланованих справ. Людей с такими музичними вподобаннями прирівнюють до особистостей з ідеальними рисами характеру.
  • Рок. Люди, які слухають цей музичний стиль, невпевнені в своїх діях, нерішучі. Для здійснення важливих вчинків вони потребують певного поштовху чи натхнення зі сторони. Музика для них стає імпульсом для руху вперед та досягнення певної мети. Але коли любителі слухати рок візьмуться до справи, то вже не зупиняються не дійшовши до фіналу. За вираженою рішучістю і відвагою, яку вони часто демонструють, ховається глибокі романтичні натури. Вони полюбляють відпочивати на природі з друзями, з великим задоволенням зіграють ніжний мотив на гітарі біля вогнища.
  • Шансон це улюблені пісні сміливих та надійних людей. Вони цінують свій та чужий час, вміють правильно просити про послугу і не люблять залишатись в боргу, ні перед друзями ні перед незнайомими. Легко знаходять вихід з різноманітних незручних життєвих обставин, мають масу знайомств в різних сферах. Як правило такі натури лінькуваті, їм непритаманна звичка мріяти.
  • Слухачі «попси» – мінливі, нерішучі, постійно знаходяться в пошуку нових вражень. Більшість серйозних вчинків вони роблять під настрій – не планують та не продумовують їх наперед. Прихильники закордонної поп музики можуть виділятись з натовпу, привертаючи увагу оточуючих незвичним стилем одягу.
  • Джаз та блюз – це музична стихія людей з нестандартним та оригінальним типом мислення, чим вони вирізняються серед інших. Часто це – самозакохані натури з гарним смаком, на першому місці у них власне «Я», а потім решта проблем. Вони люблять спілкуватися, мають багато друзів. Для красивого життя і досягнення власної вигоди вони здатні піти великий на ризик, люблять позитивні зміни на краще – і часто стають їх основною рушійною силою.
  • Основна маса прихильників клубної музики – молоде і юне покоління. Енергійні та завзяті, вірять в хороше майбутнє, зосереджені на власних «важливих» проблемах. Люблять відпочивати великими компаніями, знайомитись з новими людьми. Легко сприймають інформацію, але надовго не запам’ятовують її.   
  • Реп,RnB,  хип-хоп. Люди яким до вподоби пісні цього музичного напрямку досить комунікабельні. Вони мають власну та непохитну думку про сенс життя, високу самооцінку але не прагнуть пізнати світ з іншої точки зору. Зміна внутрішніх стереотипів та самовдосконалення їм не потрібні. Відстояти власну точку зору, в будь якій ситуації, для реперів принципова мета. 
  • Електронна музика. Врівноважені та флегматичні люди. Різні непередбачені або стресові ситуації нездатні змінити їх непохитний настрій. Вони з задоволенням щодня займаються монотонною та скучною для більшості людей справою. Легко вливаються в незнайому компанію, люблять сімейні цінності.
  • Реггі люблять слухати енергійні невсидючі особистості, доволі балакучі,  вміють переконливо доводити свою думку до співрозмовника. Вони не люблять виснажливу та довготривалу роботу. Креативний підхід до звичайних справ та здатність наштовхувати інших на добрі вчинки, позбавляє їх від багатьох проблем. Досягти власної мети, долучивши до справи всіх друзів та малознайомих, для них звичайна справа.
  • Фолк, кантрі, вестерн. Щирі та прості у спілкуванні, з легкістю знаходять спільну мову з незнайомцями. Хороші друзі, душа компанії, з відмінним почуттям гумору, та яскравими емоціями. Поруч з такою людиною можна відволіктися від власних турбот. Люблять займатись улюбленими справами, витрачаючи на це багато часу. Оригінальний спосіб мислення допомагає створювати їм з буденних речей та звичних матеріалів цікаві, авторські шедеври.
  • Інді. Творчі люди з нерозкритим потенціалом, невпевнені в власних силах. Люблять критикувати оточуючих. Мають багато незавершених справ, їм катастрофічно не вистачає часу та сил, щоб виконати елементарну роботу.
  • Оперний жанр. Полюблять творчі натури, виховані та ввічливі. Вони відкриті до нових знайомств, легко почерпають  та аналізують незнайому інформацію.  В життєвих буднях вони знаходять наснагу та справжні цінності . Не люблять притягувати увагу оточуючих до своєї персони, але виділяться з компанії – позитивний настрій, високий рівень інтелекту та виховання вирізняє їх з посеред інших.

Характеристика по музичних вподобаннях, це орієнтовний опис характеру. Кожна людина з часом змінює свої звички та смаки, музика не стає вийнятком. Тож сприймати подану вище інформацію як шаблон, що допоможе охарактеризувати детально особистість не варто.

музика стиль вподобання релакс люблять особистість настрій інтелект
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
162 просмотра в сентябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Комментарии

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов

Промо
Дистрибьютор светотехнического оборудования Feron представил свою новую рекламную кампанию ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Это первая кампания такого масштаба для бренда, и впервые Feron напрямую обращается к своим потребителям: "Свет – это возможность видеть мир вокруг, изучать его, находить новое. Заполняя пространство светом – мы наполняем его новой энергией, новыми смыслами и идеями." 15-летний опыт работы на рынке инновационных источников света позволил доскона...