Легендарний мультфільм «Як козаки…» інтерпретували у коміксах про тарифи

У 2017 славетна трійця козаків з легендарного мультфільму «Як козаки…» стала героями коміксів. У них вона зіштовхуються з викликом, з яким до цього ніколи не мала справу, – з платіжками на житлово-комунальні послуги та тарифами на газ, електрику і опалення. Що про це думають здоровань Грай, коротун Око і силач Тур читайте далі.

Серія коміксів «Як козаки енергонезалежніcть розвивали» розроблена, щоб привернути увагу широкої громадськості до змін у енергетичному секторі. Автори розраховують, що образи, знайомі українському народу вже 50 років, додадуть емоційного забарвлення та довіри до поточних змін в енергетичному секторі.

Матеріал розміщенно на комерційні основі.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
2 просмотра в сентябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Комментарии

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов

Промо
Дистрибьютор светотехнического оборудования Feron представил свою новую рекламную кампанию ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Это первая кампания такого масштаба для бренда, и впервые Feron напрямую обращается к своим потребителям: "Свет – это возможность видеть мир вокруг, изучать его, находить новое. Заполняя пространство светом – мы наполняем его новой энергией, новыми смыслами и идеями." 15-летний опыт работы на рынке инновационных источников света позволил доскона...