Підступні пастки супермаркетів

З кожним роком супермаркети все більше витісняють маленькі магазинчики. З одного боку вони зручні: в одному місці знаходиться безліч різноманітного товару за різною якістю та ціною. Але є і інший бік, над яким ми замислюємось тільки тоді коли дивимось в чек: "А на, що я витратив стільки грошей?"; " Я ж ходив тільки за хлібом, а в руках цілий пакет товару".

Чому в супермаркетах ми стаємо ніби зазомбовані? Давайте розберемось:

Велика площа супермаркетів дозволяє спокійно без наступання комусь на ногу, прогулюватись і вибирати товар. Чим більше Ви знаходитесь в магазині тим більше Ви купуєте.

При вході Вас чекає візок. Цю незамінну річ винайшли в 1938 році, спеціально для того, щоб покупцю було легше вивезти з магазину якомога більше товару.

Ви помічали, яка спокійна, класична музика грає в супермаркетах? Дослідження показали, що під таку музику покупці вибирають дорожчу продукцію, повільно рухаються і більше купують.

А смачний запах булочок та духмяного хліба активує Ваші "рецептори покупця" і Ви робите необдумані покупки.

На рівні Ваших очей стоять красиві дорогі коробки, які гарно освітлюються і Ви не можете їх не помітити. А ось дешевий товар, який стоїть внизу і продукти здорового харчування - вгорі Ви не помічаєте.

Ще є рівень дитячих очей, адже дітям відмовити дуже складно. 

В прикасовій зоні також стоїть капкан на покупця. Ви чекаєте в черзі, а на Вас дивляться солодощі, жувальні гумки, пакетики кави і багато іншої дрібноти. Ну, як можна не спокуситися на пару батончиків шоколаду.

Не встигли озирнутись, а у вас повний візок. Йдучи в супермаркет - краще написати список потрібних товарів. Заощаджуйте.

супермаркет хитрощі покупці ціна товар
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
4 просмотра в сентябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Комментарии

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов

Промо
Дистрибьютор светотехнического оборудования Feron представил свою новую рекламную кампанию ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Это первая кампания такого масштаба для бренда, и впервые Feron напрямую обращается к своим потребителям: "Свет – это возможность видеть мир вокруг, изучать его, находить новое. Заполняя пространство светом – мы наполняем его новой энергией, новыми смыслами и идеями." 15-летний опыт работы на рынке инновационных источников света позволил доскона...